Fashionbox

Manikyr från Nail Queen för Crew

      DATUM: 2010-11-30 TID: 22:25:00
Vem vill inte ha fina naglar, det unnade vi tjejer oss på Nail Queen i Stinsen. Det är mycket jobb att göra film och vi som var bakom kameran ville unna oss att hålla kameran och klappan med snygga naglar, och tjejerna framför kameran måste självklart också känna sig lite fina. Så vi alla blev bjudna på naglar från Nail Queen, förutom killarna då som vägrade helt att få en gratis manikyr, hah :).

En trevlig dag tillsammans med mycket skratt och snygga naglar.


Nathalia får naglarna torkade

'
Jossi is happy :D


Angi Lycklig över sina fina naglar (som faktiskt blev finast om jag ska erkänna)



Nail queen i Stinsen

Kommentarer
Postat av: SOFIE - Följ med mina äventyr!

Hellu! Hoppas allt är toppen! Kika gärna in min reseblogg:)



Kram Sofie

2010-11-30 @ 22:43:43
URL: http://sofieahl.blogg.se/
Postat av: Angelica

Saknar mina tiger naglar :( !

2010-12-03 @ 16:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


RSS 2.0