Fashionbox

Den där Natten Starring

      DATUM: 2010-12-04 TID: 19:39:26
I Den där Natten så har vi haft en massa talangfulla och bra skådespelare som jag vet kommer gå långt.

Usman Qureshi - När jag regisserade Usman, så blev jag chokerad hur duktig han var, han tog karaktären Amir som är en väldigt komplex karaktär till en annan nivå bortom det jag hade tänkt mig.

 

Angelica - Karaktären Mia skulle innan spelas av en annan person, men så valde vi istället att använda oss av talangfulla Angelica som var perfekt för rollen Mia, kunde skådespela och kunde göra rollen till sin egen.

 

Kamran - sprider mycket värme på set och har en underbar närvaro, skådespeleriet är helt klart något för honom, kamran i fler filmer i framtiden kan jag helt klart se framför mig.

 

Natalia - Jag träffade Natalia när vi just börjat med filmen, och efter en kort stund visste jag att hon var perfekt för rollen som Nadja, hon har ett skådespeleri med sån naturlighet och möte alla saker som vi trott skulle bli hinder i inspelningarna och klara allt galant.

 

Dani - Dani gav en energi till inspelningarna och när jag skapade karaktären Josef, så visste jag att den skulle passa utmärkt för Dani och att han skulle klara det perfekt.


Kommentarer
Postat av: Alice Olsson

F R Å G E S T U N D på bloggen! Kika gärna in och langa en komenter eller två hihi :D



http://aliceolssonz.blogg.se/2010/december/fragestund.html#comment

Skitsnygg blogg btw,

Puss

2010-12-04 @ 20:38:43
URL: http://aliceolssonz.blogg.se/
Postat av: Johanna

Okejokej kul :D

2010-12-04 @ 20:53:45
URL: http://barajagjohannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


RSS 2.0