Fashionbox

Regissören har ordet

      DATUM: 2010-12-01 TID: 21:00:00
Det har alltid varit ett stort intresse för mig med film, växte upp med att älska film genom min familj. Vi har alltid varit en familj som tillsammans varje helg hyrt en film och sett den tillsammans, och jag tror att det filmintresset började där för mig, att det bästa jag visste var att se en hyde film tillsammans med familjen.
Sedan har intresset bara vuxit större och större, sedan börja jag intressera mig mer om hur man faktiskt gör film.

I skapandet av Den där Natten har jag förstått, är att filmskapandet är något jag brinner för och något jag aldrig vill sluta med, ett liv utan film kan jag verkligen inte se framför mig.



Emma Norborg

Regissören i klippningen

 


Teamwork med Kamerakvinnan!

Berättar vilka vinklar jag vill ha och framear

Regissören gör lite tårta till FilmCrew


Kommentarer
Postat av: queen

fin blogg

2010-12-01 @ 22:34:04
URL: http://feelia.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv. okej det låter riktigt bra ju ;)

2010-12-02 @ 09:59:00
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


RSS 2.0