Fashionbox

Update

      DATUM: 2010-08-09 TID: 23:21:09
Hej alla filmskapare !

Först och främst vill jag säga tack till jossan och emma för deras planering och hur de organiserade mötet , Bra gjort!

Lite uppdate ,

Jossan och emma har börjat fixa med våra kostymer för filmen och allt verkar positivt med det just nu , vi väntar på massa samtal men jag har pratat med jossan och hon tror att allt kan vara klart i veckan och då vet vi mer om vilka som sponsar oss och vill samarbeta med oss.

Vi har skrivit klart våran ansökan om stipendium från sollentuna kommun och vi fick med allt i princip men jag vill att ni säger till mig om det är något vi glömt som kostar. Jag ska på måndag ringa de andra organisationerna som kanske kan hjälpa oss.

Som josefin har skrivit ( Läs inlägget innan ) så måste vi börja fixa med citatet och ju mer jag läser hennes citat desto mer intresserad blir jag i den , men försök kolla ni också också och kom med mer förslag så att vi kan välja mellan fler.

Imorgon är det än call back på natalia , en lite längre audition och sen måste vi börja bestämma oss.
tiden går framåt och vi måste ha våran nadia så snabbt som möjligt så att vi kan börja fixa med hennes karaktär.

Johanna ska skicka ett mail till kent och håll tummarna nu att vi får godkänt av dem så att vi kan ha deras musik med i filmen.

så nu är nästa möte den 2 augusti ( Om inget ändras ) och förhoppningsvis har vi våra 2 klippare med oss också.
;
Tills dess tänk på citatet och lyssna på emma :)

Over & Out

Usman Qureshi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


RSS 2.0