Fashionbox

Nyheter och saker på gång

      DATUM: 2010-08-20 TID: 19:14:46
Hej allihoppa det var länge sedan sist jag bloggade men nu är jag back on track, jag föreslår att ni alla i teamet använder bloggen och skriva i även om det inte alltid är "super viktigt".

Lite nyheter
Vi har nämligen fått godkännande om vår ansökan om stipendie för Ung Kultur, så det är helt fantastiskt vi har redan börja göra en budget så vi vet vart pengarna ska läggas på, så det är en jätte bra nyhet jag ville dela med er.

Sedan så har Johanna tyvärr lämnat oss på grund av att hon har en massa andra viktiga saker för sig och kommer inte kunna hantera stressen i det här projektet, så det var lite synd men vi önskar henne lycka till med det hon ska göra.
Därmed har det uppståt lite problem kring vem som ska ta hennes plats,
men vi ska inte låta det käppa i hjulet utan jag har hittat en tjej som passar skit bra för Mia rollen och som vi ska träffa i morgon, sedan så har jag frågat en annan person om han kan vara musikansvarig så det löser sig.

Vi har även fått ett sammarbete med Brothers and Sisters kista centrum som kommer ge oss lite kläder som vi kan använda i filmen, i utbyte att vi skriver att kläderna kommer från dem.

På tisdag har vi möte med Jonas som är en regissör som hjälper oss med filmen, ni kan spana in hans hemsida här och se lite filmer han tidigare gjort.

Vi håller även på att fixa ihop ett teknikteam för filmen och pratar med lite olika personer för att få in personer i film teamet som är så passionerade och seriösa som möjligt.

I satelitens lokaler brukar vi träna manus







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


RSS 2.0