Fashionbox

Lystring allesammans

      DATUM: 2010-08-09 TID: 23:19:16
Jag tror jag kommer kunna vara klar med första grovmanus versionen i veckan. Ni alla kommer få en kopia, och eventuellt komma med lite kritik och förslag, så jag kan ändra lite.
Sedan så tror jag att jag kanske kan bli klar med storyboard i morgon eller i övermorgon, som är viktigt att ni alla får, speciellt Johanna som är musik och ljud ansvarig som måste förstå hela berättelsen för att hitta passande låtar.
Du har ett super viktiga och svåra jobbet nu att hitta passande låtar som vi även får tillstånd att använda, men jag vet att du klarar det eftersom om det är någon som kan musik mest så är det du.
Vi försöker bland annat få tillstånd om att få använda kent låtar.
Johanna jag har kommit med förslaget om att ha låten ingenting också med i filmen, i grillscenen.
Du får titta på lite om det och tänka om den passar eller eventuellt titta på några andra av Kents låtar.
hittills så har Johanna tänkt att ha Dom som försvann med i filmen, vilket passar perfekt på slutet.
Lyssna på musiken nu allihopa
och har ni några förslag på musik så prata med johanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


RSS 2.0