Fashionbox

Lyckat möte

      DATUM: 2010-08-09 TID: 23:17:11
Hej gott folk, jag vill tacka för ett lyckat möte med lite fika. Olyckligtvis så kunde inte alla medverka i detta evenemang, men vi kommer troligtvis träffas igen i veckan.
Update
Jag, Usman och Josefin försöker kontakta klädbutiker om de vill kanske sponsra oss.
Usman börjar göra och tänka på budgeten som vi ska lämna in i våran anmälan för film stipendiet.
Johanna har sagt att hon ska försöka kontakta kent om låttillstånd
Josefin har gjort en mail till oss speciellt som heter [email protected], där vi kommer kontakta alla i filmcrewet.
Jag håller på att kolla på kameror, kommer lägga upp lite info om kameror och videos där kvaliten visas, sedan får vi bestämma vilken som är bäst.
Jag fortsätter på manuset
Glöm inte att läsa på hemsidan voodoofilm.org!
Nästa film möte kommer dock bli lite mer strukturerat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


RSS 2.0