Fashionbox

Location- grillplats

      DATUM: 2010-08-15 TID: 16:19:39
Jaz här!
Eftersom alla inte var med och kollade på grillplatsen kommer här lite bilder.
Idag skulle jag kamran och dani kollat efter en klippa, men tyvärr är kamran sjuk så vi får skjuta på det några dagar tills han känner sig bättre. Jag har dock vart omkring lite snabbt kring falkberget men bara hittat ställen med massa träd ivägen. Jag vet att det ska finnas bättre platser där, så det är bara dom vi måste få tag på.
Dock tog jag Kamran och Dani till vattentornet i Vaxmora igår och vi kom fram till att i allra allra värsta fall skulle vi kunna ha vår lilla klippa där för det är väldigt fint där oxå. Men jag tycker ändå inte att det är bra nog för oss, så letandet fortsätter!
Piz Out,
Jaz Majakvist








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


RSS 2.0