Fashionbox

Jossans första blogginlägg evveeer!!

      DATUM: 2010-08-11 TID: 18:53:59
Jaz här! Lite update från min sida :)

AFFÄRER

Idag har jag pratat med makeupstore, deichmann sko och försökt ringa Nagel-fixar-John.

1. Makeupstore
Vi har fått ett väldigt positivt svar från huvudkontoret som säger att dom gärna samarbetar men ville vta lite tider och så. Så idag pratade jag med en tjej som hette Lisa och berättade om våra inspelningsdatum och att det bästa vore om vi kunde komma in som på en make-up-kurs för att veta hur vi ska sminka er alla, och att vi sedan kan få smink att själva hålla på med. Hon tyckte det lät bra och jag skulle prata med henne igen senare i veckan för att bestämma mer exakta tider om när vi ska komma in :)

2. Deichmann
Emma och jag har tidigare pratat med en tjej som heter Kajsa som har gett oss ett okej till att få använda deras skor, hon är nu på semester men hon kommer tillbaka om en vecka så då ska antingen hon ringa mig eller jag henne så kan vi bestämma en tid för oss att komma in och prova vilka skor vi vill ha. Detta kommer troligen att ske helgen innan vårt preliminära inspelningsdatum 1 sep, alltså lör/sön 28-29 aug.

3. Nagel-fixar-John är ganska svår att få tag i eftersom han endast kan nås på hans lillebrors mobil, men jag ska ringa honom igen imårn och förhoppningsvis kan jag nå honom då. Jag kommer att föreslå att vi bokar in oss någon av de dagarna som jag nämnde ovan så att vi får allt detta ganska centrerat.

OBS! Därför kan ni redan nu lägga in i eran almenacka att ni antagligen inte kommer kunna göra något under dagtid på dom dagarna! Har ni starka protester, säg det till mig nu så att jag inte bokar in oss på något vi senare inte kan gå på eller måste skjuta upp.

LOCATIONS

Idag åkte jag och Kamran för att kolla upp grillplatsen som jag, Jojjo och Johanna redan alla hade tänkt passade. Kamran höll med och jag tror att vi har hittat vår grillplats! Tyvärr kunde inte Dani följa med idag men jag, kamran och dani planerar att under helgens gång leta locations men denna gång till klipp-scenen.
Bilder på grillplatsen kommer när jag listat ut hur man lägger in det och fört över dom till datorn ^^

Övrig update;

-Vi har nu kommit på vad vårt produktionsbolag ska heta, det blev det exeptionellt underbart vackra och coola namnet RED UMBRELLA efter en vild diskussion på hötorget donken med Tania Qureshi som ledare.

-Kent brevet är under redigering nu, jag ska kolla på det under kvällen.

-Vi har nu även börjat öva manus (killarna övar- jag och emma skriker)

-Efter manusövningen har vi några ord som speciellt alla killar måste lägga på minnet och förstå innebörden av. Böter, Fängelse, Elektriska stolen och OLAGLIGT!

-
Imårn fredag har kamran och jag kommit på att vi alla går till Sattelliten när killarna vaknat för att öva manus.


Fred ut mina vänner,
Jaz Majakvist



Kommentarer
Postat av: Emma regissör

Bra inlägg Jossan!

2010-08-12 @ 22:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


RSS 2.0